hot hot hot

hej hopp

Kom precis hem, jag körde filles farmor till sitt jobb i bjuv, dom hade stängt av vägen som går rakt fram till hyllinge så vi var tvugna att köra inne i centrum i bjuv och  gissa vad som finns där, jo en polis kontroll och självklart så blir jag invinkad, så nu har jag blåst för första gången, och det var sveriges snyggaste polis som höll i alko-testet. (funderade nästan på att smygfota honom) Hade alla poliser sett ut som honom så tror jag att det hade begåtts många fler brott här haha, tänk att bli tillfångatagen av en sån goding, inte helt fel.


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah xD du är för rolig!

Tack för din kommentar idag på min blogg :) <3

2008-11-11 @ 21:33:06
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0