Godmorning sunshine

ännu en underbar sovmorgon eller vad säger du buddy?



Igår va jag som sagt på jobbet i en hel evighet, sen så var det VIP kväll på väla från 20.30-22.30, jag fick en biljett från ikea så självklart va man tvungen att gå in där en runda. Dom serverade gratis mat på chili wok och sen gratis smothie på roberts coffe, nice
Det va 20% i dom flesta butikerna plus en massa andra fina erbjudande, men med tanke på att jag inte är den rikaste i världen för tillfället så blev det bara en påse chai-te och lite julpynt på indiska för min del.




jag och filip va och handlade skrivbord, julpynt och lite annat smått och gott i förrgår .På bilderna ovan så ser ni lite fina gröna saker till vårt gröna kök och självklart så ska buddy oxå ha gröna skålar att mumsa i.

Det jävla tangentbordet bara jävlas hela tiden så nu ger jag upp,
Ska sätta mig framför tvn och äta frukost och dricka lite chai-te och njuta av min lediga dag,

peace ♥ and ice ceam

Kommentarer
Postat av: Sara

Så söt bild :)

2008-11-07 @ 13:36:57
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0