sola och bada utan pinacolada

hejsan hoppsan och godkväll,

har som sagt jobbat, första timmarna var sega, kanske på grund av all julmat jag stoppade i mig från julbordet mums mums säger jag bara, sen så gick tiden ganska snabbt, efter jobbet så utnytjade jag ikeas solarium i omklädningsrummet, 20 kronor för 20 minuter och helt nya rör ja tack, så nu är man inte fullt så blek längre.
Efter det så körde jag in om maxi på hemvägen och köpte termos, mjölk, oboy, bröd, pålägg m.m för imorgon så ska jag ta med mina småsyskon till helsingborgs ishall för att åka skridskor, mysigt värre och självklart så ska amanda darling följa med,, kan det bli bättre? 

nu ska jag nog gå och duscha, sov så gott

peace ♥ and ice cream 

Kommentarer
Postat av: saga

härlig bakgrund hihi ;)

2008-12-12 @ 07:44:03
URL: http://saguu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0