smells lovly..

Hej hopp är hemma igen, konserten va underhållande och bra på dom flesta håll.

inann jag åkte kom min lillebror hit med ett paket till mig från ljuvating.com

 

i paketet så låg 2 supersöta doft ljus.


Doftljus Goodmorning Yankee Candle
En härlig doft av varma frukostmuffins med arom från söta päron och väldoftande citrusfrukter. 119.-



Doftljus Cinnamon & Sugar Yankee Candle
Doft av en varm söt stänk från himmlen...farinsocker och kanel med muskot och vanilj. 119:-

dom luktade verkligen underbart, doften spred sig snabbt i huset mums mums, men det ska dom vell göra när dom kostar 119:- styck

nej nu hostar jag snart ihjäl mig har träningsvärk i rygg och mage så mycket som jag har hostat..

peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: Åsa

Attans du hann först ;)

2008-12-18 @ 00:02:56
URL: http://skumbumbi.blogg.se/
Postat av: Jaana

Oh låter som perfekta dofter till julen :) speciellt cinnamon ljuset låter spännande

2008-12-18 @ 00:39:11
URL: http://mizzj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0