Shoppa

hej hopp
igår snodde jag med mig min lilla syster malin och åkte ut och shoppade dom sista julklapparna och lite annat smått och gott, först var vi på familia det var 50-70 % rabatt på cubus så det blev en ny vinterjacka där och lite smink, sen så köpte jag ett par nya skor, och ett par skor som jag supergärna ville köpa men som inte fanns i min storlek. Mitt i allt så hör vi massa höga skrik, malin:DET ÄR KEVIN FRÅN IDOL , JESSICA VI MÅSTE GÅ DITT. så det fick vi givetvis göra men man såg inte så mycket av honom pga alla skrikande små tjejer. Efter det så åkte vi till IKEA för att handla lite mer julklappar vi han oxå med en snabb runda på väla, och sen så körde vi till maxi för att möta upp mamma och pappa för att sedan åka till kvidinge.



skorna som jag jätte gärna ville ha.


På kvällen åt jag lite överbliven mat från dagenföre MUMSIGT sen så duchade jag och min prins och gick och la oss runt 1.

Nu har jag sett på 2 avsnitt av top model så det är nog dags att äta frulle och packa in lite julklappar, sen ska jag göra ve mig och och åka och köpa julklapp till min lillasyster och sen ska jag hem till mamma.

pussilipuss

peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0