she shoots, she scores

Har precis vaknat efter en liten tupplur i soffan,

Jag kom hem klockan halv 5 från stan efter att ha gjort lite ärenden.
Först så åkte jag till elgiganten för att prova att byta in min plattång utan kvitto, och gissa vad det gick UTMÄRKT blev faktiskt lite förvånnad hur lätt det gick, tack vara att jag visste vilken dag min pojkvänn köpte den och att jag hade orginal förpackningen med mig, så nu har jag införskaffat en ny plattång babyliss Wet & Dry sol-Gel nano lite billigare är min förra men jag ska testa denna gillar jag inte den så får jag byta inom 30 dagar och då tror jag att jag bytar till en björn axen,



Efter elgiganten så åkte jag till IKEA för att hämta min julklapp, det var kanske inte världens roligaste, men defenitivt världens nyttigaste julklapp, det var en kartong fylld med ekologiska produkter bla nötter, bulgur, salt, kokbok, blåbärs soppa, m.m tack ikea.

inne på Deicemann på familia såg jag världens hetaste skor, endast 299 kr, glömde kameran i bilen men jag funderar på att köpa dom imorgon när pengarna rullar in, sååååå snygga,

köpte en ny mascara oxå maxfactor false lash effect 149 :-
så nu får vi se om den håller vad den lovar.

och sen så har jag kärat ner mig i lite fina ögonskuggor från the body shop

298:- styck

men men nu ska jag springa och duscha ha det fint

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sara

Shopping Jessica :D

2008-12-18 @ 22:14:25
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0