så knasigt det kan bli

tjingeling

inatt har jag drömt sjuka drömmar, jag drömde att fille var otrogen men en inte allt för snygg kvinna, när jag frågade han varför han var det så svarade han att man måste få prova lite olika saker, jag blev riktigt äcklad och frågade vad han hade gjort med henne, när han sa att han hade kysst hon så höll jag på att dö då hennes tänder var allt annat än snygga.
jag blev skitsur och ringde amanda och berättade, hon blev också äcklad, sen så ringde jag mamma och hon trodde jag skämtade, då blev fille tydligen sur och sa att han ville göra slut, så då blev jag lesbisk, men jag hade så svårt välja mellan 2 tjejer för jag ville inte göra dom ledsna, så jag tog med mig båda tjejerna på en kryssning där jag träffade fille, han hade blevit ENORM asså rund som en fotboll, hahaha, sen så vaknade jag,
men roligast av allt är att jag tydligen har skickat sms till filip under tiden som jag drömde, sen så har jag stängt av mig mobil, så när jag startade den så hade jag fått 2 sms från fille och ett missat samtal,

knasigt värre,

idag gick jag upp 09.40 för att se på top model som vanligt, sen så gjorde jag mannagrynsgröt och mumsade på samtidigt som jag kollade på julkalendern. nu ska jag se ett avsnitt till sen så ska jag klä på mig och bege mig till stan, ska äta julbord på ikea,, gratis mat smakar bäst  hahaha sen ska jag jobba,

ha en underbar dag

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Christina

Söt blogg :)

2008-12-11 @ 17:49:07
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha rolig dröm xD lesbikst? det känner jag igen xD det är ju du & jag, minns du han vi lurade? xD hahahah!

2008-12-11 @ 17:50:46
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: mandaa

HAHA, ja,a shiet vad det kan bli fel ibland. ;b jag kan ana vem bruden var xD haha. :D Huvudsaken ni är parmanenta ;) Smisk.<3

2008-12-11 @ 18:10:31
URL: http://amandamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0