Så J*vla ont

igår jobbade man som vanligt, men för omväxlings skull bara till kl 5, sen så hämtade jag amanda darling i stan, för att sedan åka hem till mig och baka julgodis, först så "softade" vi lite i soffan haha, sen så fick vi åka och handla för jag hade gjömt att köpa sirap och saffran lite choklad och jäst.
Men innan vi kom iväg så välte min söta lilla vovve en jävla bänkskiva över mina fötter, och det var inte den lilla bänkskivan heller, trodde jag skulle dö av smärta en stund, jag la mig ner på golvet och skrattbölade av smärta. Amanda därimot hon trodde hon skulle dö av skrattattak hon bölade hon med, men inte av smärta inte utan av skadeglädje, shysst kompis det hahaha,
med en halvt förlamad pannkaksfot så körde vi iväg, men när vi kom hem så upptäckte vi att vi glömde köpa saffran iaf, så jag ringde älskling och bad han att köpa med sig på vägen hem. Tror ni inte han kommer hem med något annat, jo KANEL, hur kan man ta fel på saffran och kanel? hmm.

men julgodis blev det iaf, både knäck, ischoklad och rispuffs och nötshoklad även kallat BB (buddy bajs) det liknade så enligt amanda och fille iaf, haha,

vid halv 12 så körde jag amanda hem. och sen så åkte jag hem och kröp ner i min säng.

tack för igår manda alltid lika roligt när du är här,


Idag så har man sovmorgon, ska jobba kl halv 3 så ska snart börja klä på mig m.m men ska först se på julkalendern.
men först en bild på min lilla minigran i köket, och en bild på världens lataste hund,och sist men inte minst en bild på min älskling,




idag är det bara dagar kvar till jul, snön det e dags att komma nu,

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var ett tag sen du uppdaterade men det är alltid lika kul att läsa din blogg :D du är ett stort fan av julen :D thihi I LIKE! hahaha kanel ist för saffran xD hahahahaha! puss på tån, hoppas foten är bättre! <3

2008-12-10 @ 15:32:51
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Mandaaa ;D

HAHA, roligaste dagen på läääänge ! :D Fett underbart att vara med dig hjärtat:D Aldrig utan dig .tack för allt<333

2008-12-11 @ 18:07:47
URL: http://amandamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0