nothing to do..

gårdagen började mysigt med en tur till skridsko hallen men mina små syskon. malin och jag danskade hoppade tramsade och sjöng en massa, när vi hade åkt i 1och en halv timme så säger åker malin fram till mig

Malin: åhh gud vad jag är trött i benen vi kanske ska vila,
Jag:men det är inte så lång till kvar,
Malin: va hur mycket e klockan?,
Jag: kvart i 4,
Malin: ohh shit ÅKKKKKK

hahahahon va helt vild.

(tyvärr så glömde jag kameran hemma)

senare på kvällen så skulle jag umgås med amanda på lite lussevaka, men efter en massa missförstång så slutade det med att jag blev sittande hemma istället, jag och fille såg på film och mös i soffan,

(A jag är ledsen att det blev som det blev, jag överreagerade en anning, det blev fel helt enkelt, ville bara så gärna hitta på något, )

jag har varit ute i kylan idag och satt upp julbelysning, fint som fan, men nu ska jag nog gå ut i köket och sno lite knäck hihi,

peace ♥ and ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0