KALAS

hipelihopp

nu har alla peaples åkt hem, och det e bara jag och fille här igen,

vi har haft kalas för min prins blev ju 22 år idag (GRATTIS)

Idag har jag lagat mat för 13 personer, det var roligt men inget man känner för att göra varje dag.
Vi bjöd på satay marinerade kycklingspätt med sweet chili sås och jordnötssås, ris och morotssallad.
Det blev riktigt mumsigt, helt chockad och en hel del impad på mig själv faktiskt hahaha
till efterrätt så blev det hallon och blåbärspaj med vaniljkräm

Tycker det är riktigt mysigt när man är många som äter och umgås tillsammans, så nu längtar man till julafton som ska firas hemma hos mamma och pappa tillsammans med syskonen och en del andra mys på hög nivå,

nej nu ska jag nog försöka mig på att spöa fille i guitar hero world tour som han fick av mig i födelsepresent.
wish me luck,

(bilder från idag kommer senare, orkar inte nu)

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: tina

Du var jätteduktig gumman!!Supergod mat o allt var så fint fixat ;)

Imorgon ska jag försöka få ihop allt med julmat o paket..suck...hög elräkning oxå..inget kuligt alls men men..

Pöss kram från mammsen

2008-12-22 @ 03:32:10
Postat av: emma

sv: hahah ja äckepotta äckepott ;)

2008-12-22 @ 10:55:05
URL: http://channeel.blogg.se/
Postat av: Stefan

*Aww Ballooons :D

2008-12-22 @ 11:10:08
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0