Julafton

hej hopp

igår var det julafton och det firades till max, dagen började med att jag och fille steg upp kl 11 och åt frukost tillsammans och öppnade varandras julklappar jag fick lailas bakbok och en christina augilera perfym (HAPPY HAPPY)
efter det så slog jag in dom sista juklapparna, gjorde mig julfin och sen åkte jag hem till mamma och pappa.
vi såg på kalle anka åt lite julgodis klämde på klapparna, sjöng julsånger och tog en massa foton. runt bordet satt jag mamma, pappa, robin, malin, rebecka, mattias, jonas oxh hans tjej, susse och jonte och farmor.

Julbordet var smockat med massa olika goda saker, ÄLSKAR JULMAT


här är en bild på min tallrik, jag skäms inte hahaha, men måste erkänna att dom sista bitarna var svåra att trycka ner,


Efter maten så åkte jag hem till filips farmor där fille, hans pappa , hans bror och hans flickvänn befann sig,
stannade där en timme för att byta julklappar och äta gröt,

Sen så tog jag med mig filip och buddy hem till mamma och pappa för fika och julklappsutdelning.


här är en suddig bild på vår julgran och alla julklapparna.
Jultomten hade fullt upp så han fick hjälp av fille som fick vara nisse.



jag rebecka och lillan,


Robin var mycket stilig i sin kavaj,


mina julklappar, en morgonrock, nagelvård, strumpor, dust it, lailas bakbok, perfym, klocka, fina skålar, doftljus, ögonskuggor, läppglans, jessica skylt, Stjärnöronhängen av malin, :)


mystofflar , julstrumpor, sminkförvaring, en wounderbaum men en kille på, mer doftljus, och en kjol med hög midja, och en massa andra grejor,

jag fick en massa fina saker med andra ord,



avslutarkvällen med en bild på mig iklädd min fina morgonrock och ett snobben nattlinne, 02.00 på natten
EN FORTSATT GOD JUL..


25 december

idag vaknade jag jag kl 1 riktigt skönt att sova ut, sen så åkte vi till macken för att kolla på mig bil (avgasröret trillade av igår)
så nu är bilen ny städat och tvättad,
Jag ska snart köra filip till en fest i stan, och själv så ska jag ta med mig ett paket glass hem till amanda och mysa, puss och kram

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Malin

Varför nämnde du inte örhängena du fick av mig???...hehe...

2008-12-28 @ 05:57:02
Postat av: jessie

hoppla dom får jag ju genast skriva till,, pöss

2008-12-28 @ 15:25:10
URL: http://jessiiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0