host host

Jag är nästan aldrig sjuk, jag har inte varit sjuk på jättelänge, det är saker som jag har sagt till folk som beklagat sig för att dom är sjuka, men shi fick jag, vaknade nämligen men värsta förkylningen, hosta, ont i halsen och magen helt enkelt en snor-zombie örk. Jag skulle jobba från 12.00 till 20.00 idag men fick tyvärr sjukanmäla mig, behöver igentligen pengarna men man kan ju inte smitta alla kunderna, så jag får sitta hemma och dricka te och se på film (och passa vår smått överenergiska hund).

nej nu kallar soffan, (får inte igång laptopen så jag får sitta här vid den stora datan.)

ha det fint , host host

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Martina

:)



krya på dig!

2008-12-17 @ 12:55:42
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Samma för mig :s dock inte hosta men snorig och ont i halsen :S Krya på oss :D <3

2008-12-17 @ 14:30:04
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0