god morgon

vaknade precis, mår faktiskt sämre idag än vad jag gjorde igår, och vovven vill busa en massa.

loggade in på min msn för en stund sen och såg att jag hade fått svar på mina frågor från ljuvating.se det är nemligen så att jag skulle få 10% rabatt vid min beställning, men det funkade inte så dom skickar hem en ny faktura på fredag.
Snabb och bra service det gillar jag.

Nu till mitt plattång problem, det står inte någonstans på elgigantens hemsida att man behöver kvitto vid reklamation av skadad vara, sen så kollade jag och filip på hans historiska köp så jag kan uppge vilket datum den är köpt och hur mycket den kostade m.m och den ligger ju i orginal förpackning så nu är det bara att ta på sitt sötaste och snällaste leende och åka ditt, vägrar dom hjälpa mig så ska jag hota med att jag ska komma ditt varje dag och terorisera dom.




wish me luck,

peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla plattång!

Givetvis gillade jag skivan, speciellt de låtar där inte du var med ;)

Skoja bara! :P

Hallelulja?! blev min favvis på den, och där sticker väl du igenom, så ja... :P

Kram kram!

2008-12-18 @ 15:56:57
Postat av: Åsa

Hoppsan det kom inte med att det var från mig haha!!!



2008-12-18 @ 15:57:39
URL: http://skumbumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0