fan fan fan

Ibland har man verkligen otur, min plattång som jag fick i födelsepresent av min pojkvänn förra året har helt plötsligt slutat funka, det är 3 års garanti på den, men nu är det så att kvittot är borta jag har sett det miljoner gånger men nu när jag väll behöver det så är det BORTA, fan fan fan har vänt upp och ner på snart hela huset utan att hitta det, plattången kostade 700 kronor så det känns inte så roligt att behöva köpa ny. Nä nu är jag riktgit grinig, åhhhh


såhär känner jag mig just nu,

ska göra ve mig så gott det går (utan plattång) sen så ska jag iväg till min gamla gymnasieskola där min syster ska vara med i en musikal, hörs sen

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: sara

Inte så kul :/ men åk dit och kolla om det går ändå? dem kan kanske få fram något på datan? ska rebecca uppträda? :)

2008-12-17 @ 18:57:07
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0