karatefylla

hejsan hoppsan,
kom hem kl halv 8 i morse efter att ha efterfestat hemma hos pelle pop (även kallad syntharen)
det e farligt att efterfesta där, man blir slagen med skedar, dansar som ett miffo, dricker lägenhetsbråk och vattenkrig är även en vanlig företeelse, så om du nu mot förmodan skulle åka ditt så kom inte och säg att jag inte har varnat dig,

(jag förstår inte varför pelle kallar mig synthare? titta på amanda och chris som har somnat i soffan, är inte dom synthare så vete fan.)


kl halv 8 på morgonen så hoppade jag ner i soffan och trängdes med filip och buddy, jag vaknade och somnade om ett antal gånger ända fram till kl 4 på eftermiddagen då fille tvingade mig att följa med honom till familia för att köpa mat och kolla på en mick till GH world tour,
men ett antal suckar och en hel del skallebank så hoppade jag in i bilen, framme på familia så tog jag en sväng in om apoteket för att köpa ipren och någon mot min ihärdiga hosta, sen så gick vi in på city gross och handlade lax, grönsaker, vindruvor och lite dricka.

när vi kom hem så kräkte jag lite i trädgården sen så mådde jag prima och funderade en stund på att följa med ut och festa idag igen, men nej soffan var lite mer lockande, så nu har jag ätit supergod lax med sallad, en halv låda paradis och ska snart ge mig på vindruvorna.

nu kanske någon undrar vad jag gör vaken kl 3 på natten, jo det är så att jag fille och hans kompis marcus väntar på att en rad UFC matcher som man inte får missa börjar kl 4, mina odds är redan klara så det ska bli spännande och se om man har gissat rätt, nej nu ska jag titta efter vad pöjkarna hittar på i köket, sov så gott

p.s märkte innan att jag hade skitont i bröstet, (asså inte tuttarna utan i mellan på revbenen)
, tack amanda (SJÖMANSBRÖST HAHAHA) payback is a bitch.



Så nära men ändå så långt borta.......




peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

drikar <3 just för att dom är så snygga :D haha

Ha en underbar kväll!

2008-12-28 @ 18:07:44
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Manda

hahah, det förtjänar du din synthare ;)<3

2008-12-29 @ 19:52:49
URL: http://amandamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0