1 december

tjingeling nu är det nedrkning for real,

Jag hade planerat hela min morgon igårkväll, jag skulle gå upp klockan halv 7 gör att gå ner och göra mannagrynsgröt, sedan skulle jag ta med mig min choklad kalender till soffan och se på första avsnittet av årets julkalender skägget i brevlådan. sen så skulle jag vila i några timmar och sedan börja städa. Tror ni att något av detta hände?, NEJ jag var för trött för att höra klockan ringa imorse så jag missade allt, jag gick upp kl halv 11 istället och ska snart äta frukost, jag får helt enkelt så kalendern ikväll, det är ju ett måste,

idag så ska jag ut och leta efter julgardiner, några tips?
sen så ska jag köpa söta burkar på ikea till mitt julgodis.

Och sist men inte minns massa ingredienser till mitt julgodis.
Jag tänkte lägga in ett julgodis recept här i bloggen varje dag fram till jul, vad tycks?

Fille ska köpa gran idag, det har jag bestämt.

På tal om filip, så säger jag bara suck, han har försökt att sno i från julkalender massa gånger, han vill äta upp hela direkt, jag får nästan hota han till livet för att han ska släppa hahaha, nej det är kanske inte riktigt så illa, men nästan.


Här är en bild på våra söta kalendrar, som filip vill sno.


och gott folk gissa vad?
Jo just det, nu är det bara dagar kvar tills julafton..


puss och hallonkräm på er,,

peace ♥ and ice cream





Kommentarer
Postat av: sara

Har du räknat fel nu?;p om det är den 1december idag så är det ju 23 dagar kvar til ljulafton. 23+1=24 :) lvoe <3

2008-12-01 @ 21:57:01
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0